Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör, vi är schyssta kompisar och vill vara bra ledare.

I scoutkåren Tor finns det olika avdelningar baserade på scouternas ålder, läs mer om indelningen här.

Förrutom alla goa scouter finns det ett stort och engagerat ledargäng som planerar och leder verksamheten.

Varje avdelning träffas en gång i veckan i vår scoutststuga vid Torslandavallen.

Verksamheten bedrivs i och runt scoutstugan Midgård. En stor tillgång är även vår utfärdsanläggning på Björkö där vi ofta har läger. En gång om året träffas vi en heldag under en helg för att göra lite större underhåll i och omkring huset och utfärdsanläggningen. Mer om Scoutkåren Tor kan du läsa här.