Reforma 09

Trädkronorna

Spårare Åk 2-3

Spårare åk 2 – 3

I Scouterna är det roligt bus utomhus som gäller. Vi lär oss om naturen, miljön, spårtecken och en massa andra saker. Spårarscouter leker mycket, är ute i naturen, gör olika hantverk och vågar sig utanför sin hemmiljö med stort mod och upptäckarglädje. Ibland är det läger med övernattning.

Medtag alltid kläder för att vara ute.

Mötesinfo

Vi träffas måndagar  kl 18.15 till 19.45. Vi ses på Midgård vid Torslandavallen, Idrottsvägen 21.

Du kan börja när som helst under året, vid frågor mejla sparare@torscout.se eller gör  en intresseanmälan

Välkommen som förälder!

Föräldrar är välkomna! Scouting är en ideell rörelse där varken ledare eller funktionärer får någon lön eller ersättning. För att kunna klara av vår verksamhet vill vi att du som förälder på ett eller annat sätt hjälper till med något. Du kan hjälpa till genom att vara med i ett ledarteam, ställa upp som hjälpledare då och då, sitta i styrelsen eller något annat. Läs mer här!!!!!!!